13 Ocak 2009 Salı

66. Altın Küre Ödülleri

Yüzyirmibeşbin blogda Golden Globes ile ilgili yazı okumuş olabilirsiniz sayın seyircilerim ama ben de yazmalıyım, değil mi?

Öncelikle belirtmek isterim ki, ödül alan 10 filmden sadece 3 tanesini gördüm (vicky cristina barcelona, in bruges ve the dark knight) Adaylarda kaçta kaçta olduğumdan hiç bahsetmeyeceğim bile. golden globes'a genel olarak oscar provası gözüyle bakıldığı malumunuz, benim için de bu sene o amaca hizmet etti ödül töreni. hangi filmlere önem verip izlemem gerektiğinin listesini oluşturmuş oldum en azından.

last chance harvey'i seyretmedim ama vicky cristina barcelona'da javier bardem, in bruges'da brenden gleeson, ve pineapple express'te james franco'yu seyretmiş biri olarak, colin farrell'in (ki hiç sevmem) ödülü hakettiğini söyleyebilirim.

kıssadan hisse, kazananların listesini de yazayım. ileriye dönük yatırım olsun. tabii ki teker teker yazmaya üşendiğim için listeyi 22dakika'dan aparttım.

SİNEMA (Drama):
En iyi film: Slumdog Millionaire
En iyi yönetmen: Danny Boyle (Slumdog Millionaire)
En iyi erkek oyuncu: Mickey Rourke (The Wrestler)
En iyi kadın oyuncu: Kate Winslet (Revolutionary Road)
En iyi yardımcı erkek oyuncu: Heath Ledger (The Dark Knight)
En iyi yardımcı kadın oyuncu: Kate Winslet (The Reader)
En iyi animasyon: WALL·E
En iyi senaryo: Slumdog Millionaire (Simon Beaufoy)
En iyi müzik: Slumdog Millionaire (A.R. Rahman)
En iyi şarkı: Bruce Springsteen (The Wrestler)
Yabancı dilde en iyi film: Waltz with Bashir (Israil)

Sinema (Müzikal / Komedi)
En iyi film: Vicky Cristina Barcelona
En iyi erkek oyuncu: Colin Farrell (In Bruges)
En iyi kadın oyuncusu: Sally Hawkins (Happy-Go-Lucky)

0 yorum:

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP